Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
Albert Einstein

Scratch

Scratch w szkole
Cele konkursu:


  • upamiętnienie 30 - lecia Społecznej Szkoły Podstawowej nr 10 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Społecznego Towarzystwa Oświatowego,
  • popularyzacja umiejętności programowania,
  • rozwijanie kreatywności i umiejętności logicznego myślenia,
  • zwiększenie świadomości znaczenia informatyki w życiu zawodowym i społecznym.



Regulamin konkursu:
  1. Konkurs adresowany jest do uczniów szkoły podstawowej.
  2. Konkurs odbywa się w dwóch kategoriach: klasy II-III i klasy IV-VI
  3. Zadaniem uczestnika jest przygotowanie animacji związanej ze szkolną przygodą.
  4. Kryteria brane pod uwagę przy wyłonieniu zwycięzców konkursu:
    • ciekawy pomysł,
    • prezentowane treści,
    • ogólne wrażenie (siła ekspresji).
  5. Email zgłaszający udział w konkursie powinien zawierać dane wykonawcy:
    • imię i nazwisko autora, klasę i link do projektu.


Każdy uczestnik może zgłosić do konkursu jedną pracę. Prace powinny być udostępniane, a link wysłany na adres ssp10sto@gmail.com lub za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na tej stronie do dnia 20.10.2021 r..



Oceny dostarczonych prac dokona powołana przez organizatorów Komisja Oceniająca w dniu 18 października 2021 r. Nagrody będą przyznawane za I, II i III miejsce w każdej kategorii. Wyniki zostaną ogłoszone 21 października 2021 r. na blogu. Wręczenie nagród odbędzie się 22 grudnia (piątek) na przerwie po czwartej lekcji w sali 03 (informatyczna).

Nadesłanie prac na konkurs jest jednoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz prezentację pracy na stronach internetowych konkursu.


Prace nie mogą zawierać żadnych gotowych elementów cudzego autorstwa, takich jak np. cliparty lub zeskanowane ilustracje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz